Jumaat, 11 Februari 2011

add back

salam semue yang membace bloge aku ni.......

dah lamer aku x tulis kat bende alah ni.......

rase nak tulis 2 memang ader tapi aku x de mase la.....

tadi p ukm.....

hyrm......x de bhan lo.....

huh penat mencari tadi...l.

jumpe bahan pun beberape kerat jer.....

adoi.....

ok gakl la tadi......

walaupun aku xs p ngan member rapat aku

tapi aku p ngan member2 satu cosmate

aku sorang je lelaki kot....

he he he....

lantak la orang lain nak kate aper....

bukannyer kiteorang p merendek pun....

just nak cari bahan jer...

ha ha ha.....

tadi kat ukm kelakar ler pak cik kat tesis 2....hadoi add die macam dah macam tuan

punyer pepustakaan..

hadoi pak cik2......

hurm..tadi die bagi mesej kat aku...mn kate sihat ker? tdo?

oh die hati aku berkate......

aku bals la sepatutnyer aku balas....

malam tadi die kasi mesej kat facebook aku....

die kate die akan going to adroad...

akui balas la ok la 2...coz memang die mintak katr sane.....

n then x lamer lepas 2 die add aku balik kat fb....

aku nak kate ape aku approve je la...dah orang add

aku memang x nak die jadi friend aku kat laman sosial....

aku x leh la kalu macam 2....

setiap kali aku terbuka n terlihat je wall aku jadi x tenag....

aku memang sedar aku siape....n die siape.....

tapi dah perasaan aku kate begitu aku nak wat cam maner.....

tp x pe l;a aku harap die happy.....

at least die ade gak ingat nak kasi mesej kat aku.....

tolong la aku x nak begini...

kenape aku still teringat kat die....

walaupun dah not conect.....

hurm entah la.....

tapi thanks la laghi sekali coz add aku lagi sekali ok....



Tiada ulasan:

Catat Ulasan