Khamis, 23 Disember 2010

Beauty's Rival in the palace...



huh bahang untuk tengok citer cine kembali lagi...
senonyer dah lamer aku x tegok citer cine..
hari 2 yang membuatkan aku tengok citer cine sebab tb sembilan wat hal....
2 yang tengok citer ciner 2....
tengok2 macam best je citernyer.tapi memang best pun....
meh aku cite serba sikit tentang citernyer ea.....

citernya berkisah dalam istana..
banyak konflik berlaku kat dalam istana .....
ade yang nak merampas takhtha la
ade yang bak jadi pemaisuri la
dan macam2 lagi...

tapi kan kau suke sikap pelakon utamanya ....
mule2 dulu dia orang biase je
datang ke istana dan bekerje sebagai dayang
die merupakan wanita cantik yang mempunyai budi pekerti yang tinggi
sopan santun
orang mudah suke kat die

selepas satu peristiwa die telah ditugaskan menjadi perisik ke negeri dai
dengan dijadikan gundik kepada maharaja..
dipendekkan cerita....dari 5 orang gundik baru yang dilantik sebagai mgundik maharaja
hanya die yang dapat bertahan
dia telah betul2 jatuh hati dengan maharaja
mereka saling cinta mencintai
tetapi sekarang ini pula de saje pengacau
x lain dan x bukan ialah adi angkat die
punyela baik hati die menolong adik angkat die
yang hidup dalam kesusahan
tetapi adik angkat die 2 x mengenang budi dan sekarang menjadi gundik raja........
perumpuan 2 memang x berguna
sanggup die rampas suami kakaknye sendiri
entah la
kesian aku tengok pemaisuri
tapi die tetap bersabar,
selame ni aku x penah tengok die marah
tapi dalam episod tadi buat pertama kalinya aku melihat die begitu marah terhadap panglima yang telah menangkap emak saudaranya.

hatinya tersiksa kerana suaminya iaitu baginda tidak memberi perhatian kepadanya lagi....sedih kan kalu jadi cam 2......hurm........x pe la pemaisuri ade hikmah 2. bersabar je la ok...............
ape la aku ni tengok citer je pun dah sentap cam maner ni................ha ha ha.....
tapi memang kesian ngan maharani 2............hidupnye sekarang lebih banyak menderite daripada bahagia......
2 la sape suh kawin ngan raja............

ape2 pun citer 2 memang best.....
tengok la kalu lapang tb 2 kul 6 petang......layan giler dowh..........







Tiada ulasan:

Catat Ulasan