Khamis, 23 Disember 2010

dia maksudkan aku atau orang lain..............????

hurm die maksudkan aku ker.............
entah la aku rase x kot...............
aku bace bloge die tadi.............
rase2 macam hal aku je.....
rase2 macam bukan jer
tapi entah la.
aku masih tersentap
tettttttttttttttt 2 la yang buat aku tersentap....
aku nak tegur die malam ni..
tapi rase macam entah la............
tapi bile bkk cek kat my friend ynag online aku rase rindu kat die .............
rindu sangat.........

aku nak wat pe
aku ker yang bersalah dalam hal ni
aku cume tersentap jer.....x pe aku wat cam biase je la
kalau die nak balas...alhamdulillah...
kalau x aku tau la............
aku memang macam 2...........orang yang aku suke selalu wat aku cam 2..........sampai bile nak jdi cam ni.........






Tiada ulasan:

Catat Ulasan