Selasa, 28 Disember 2010

sayu

kenape tetibe sayu je hati aku.........hurm

xde sape paham aku.........

melainkan diri aku sendiri....

dah2 biarkan kesedihan berlalu pergi bersama angin....tapi ade angin ke dalam bilik aku skang????konpius dengan perkataaan sendiri.....ha ha ha

dah la......huh citer cine tadi best la.....sian pemaisuri 2.....

die wat cam 2 semue untuk kebaikan negara dan orang lain.....

orang lain je yang salah paham....

x tau la.....sedih aku tengok die

x pe die kuat.....

pelakon yang bawak watak pemaisuri 2 memang menjiwai wataknye........

tet.....citer cahaya pulak....huh sedih beb seluruh citer die hari ni banyak emosi.....

entah la
banyak sangat emosi yang dipamerkan

sampai aku pun terkesima....


nasib nbaik la ade alga yang sering buat lawak dan buat orang ketawa dengan lawak bodohnyer

la skang lagu aizat la...sungai lui

best2

sayu..........

lagu sayu dimalam hari untuk orang yang berhati sayu..........

aku la 2.........


Tiada ulasan:

Catat Ulasan