Khamis, 23 Disember 2010

aku bace bloge die lagi............

salah aku ker....keadann jadi macam ni...........
aku x nak pun jadi cam ni.......
aku rase die tegas ngan penderiannyer....
tapi aku kan cube bertanyer......
kalu betul la aku yang bersalah aku mintak maaf sangat2..............

tapi ape maksud die ngan setie..........?
aku x paham........?
betul2 x paham.........??????
otak aku memikirkan perkataan setie.....

malam tadi aku just tersentap.......

aku memang dah mule percayer kat die..tetapi...perkataan tutttttttttttttttttt 2 jer yang membuatkan aku tersentap...

aku x marah pun kat die.....
aku sedar....kite orang pun x de declare ape2.....

tp aku berharap aku ngan die leh jadi pasangan yang bahagie....


tapi 2 mungkin angan2 saje.....

aku ingin jawapan ape kah aku bersalah dalam hal ini.........?
aku x tau
kenapa leh jadi cam ni...
aku jadi x gembire.....

tolong jelaskan leh x?






Tiada ulasan:

Catat Ulasan