Khamis, 23 Disember 2010

teffikir sejenak

kenape orang yang kite sayang n nak hidup setie ngan die.....selalunya buat kite cam

2.........aku mahu bersamer macam video yang die kasi aku tengok 2.......sepasang

couple yang setie sehingge akhirnya....

kenape aku x leh jadi cam 2............

tadi aku kasi mesej kat fb die ...die x balas pun sedih senyer...........

aku rindu3x die............

atau memang die x suke aku.......

n terpakse je layan aku.....

hurm entah la.....status ym die busy...hurm

x pe aku kuat..aku leh tangani masalah ni.....

mugkin die x paham aku macam maner.........tapi sok aku try tegur die lagi,,,,,,,,,,

kalu die x balas 2...........hum hum hum.....paham la aku....

selamer ni aku bukan saper2 kat hati die...aku ni hanya lah rakan untuk berborak

jer..........


Tiada ulasan:

Catat Ulasan