Sabtu, 7 Ogos 2010

perasaan ketika belajar multimedia

assalammualaikum dr...

bila mula-mula mendaftar kursus ni, dan melihat pengajarnya, rasa macam takut pun ada, bukan apa ada pelajar2 dr yang dulu kata dr ni cerewet la n suh wat tu, suh wat ni, senang citer dr banyak bagi keje la.

pada kelas pertama, bila sahaja dr masuk,saya ingat dr ni cam lecterer yang always bad mod n garang,teringat lagi saya pada kata-kata dr iaitu " saye tak nak pelajar saya pakai selipar yang, berbunyi kelepuk kelepek, bagi saya orang itu adalah orang yang malas."

tapi bila saya dah masuk kelas dr n melihat macam mane dr mengajar saya rasa seronok sangat belajar ngan dr..

dr ok jer.x de la macam yang member2 saye cakap 2...

dr ajar sesuatau perkara itu ringkas,mudah dan senang untuk kami ikut.

bukan itu sahaja banyak benda2 baru yang kami tak tahu atau kabur sudah semakin jelas dan terang.

apa yang member2 saya cakap tentang dr 2 meleset sama sekali, bagi saya dr ni tegas, dan baik hati.

tengok sahaje la pagi tadi ramai yang datang lambat, dr x melenting pun,,,n cool jer bile suh mereke beri alasan n nyanyi.

bila dalam kumpulan untuk membuat kerja pula. perhubungan kitaorang menjadi bartambah rapat

best sangat bila wat video klip lagu 2....

mula-mula malu la gak, tp bile dah lepas buat n tengok hasilnya..

ohh not bad.....(seronok 2)

segala apa yang dr ajar ini inshaallah akan saya aplikasikan dalam kehidupan seharian saya bermula dari saat ini, kerana kalau saya tak menggunakannya, saya semestinya merupakan seorang yang amat rugi...............

Tiada ulasan:

Catat Ulasan