Selasa, 20 Julai 2010

jumpe penyelia

salam....tadi aku jumpe dengan penyelia paper projek.penyelie aku

Dr.kamariah karuddin..

kite orang berlima aku, isma,zue,yah, dan adila.

tajuk aku untuk paper projek ialah Pengaruh Wanita dalam Novel Ayat-Ayat

Cinta.Tp Dr Kamariah cadangkan aku tambah lagi satu novel, karya

Habibburrahman El Shirazy jugak...

jadi aku terima n sahut la cadangan Dr tu.....

semase berjumpe dengan dia banyak nasihat dan pengajaran yang kite

orang berlima ni dapat. daripada pemerhatian aku Dr banyak pengalaman

dan pengetahuan dalam dunia sastera terutamanya novel dan cerpen...

apabila mendengar ape yang diperkatakan oleh beliau aku merasa kagum

dengan sikapnya yang berjuang dari dahulu sampailah sekarang dalam

memartabatkan dunia sastera di malaysia dan di peringkat antarabangsa.

kata-kata nasihat yang beliau berikan turut memberi suntikan semangat

untuk aku terus belajar dan membuktikan suatu hari nanti bangsa melayu

akan setaraf atau lebih maju dari bangsa, wsalaupun hanya menggunakan

karya karya sastera.


Terima kasih Dr kamariah kerana memberi kate2 semangat tadi....

kini aku sedar dan berkeyakinan untuk berlajar n terus belajar sehingga

setinggi - tingginye.......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan