Selasa, 20 Julai 2010

makan burger

malam tadi aku pergi la cafe ktdi,mengikut ajakan dari daud dan hambali,

kononyer nak makan roti canai....

sesampainyer kat cafe 2...rase cam menyesal jer pegi kerana tak ade ape2

makanan yang menarik untuk dibeli..khususnye roti canai....

ape la cafe ktdi 2..cam nak gulung tikar jer.....tengah duduk kat cafe

tu.kiteorang pun berbincang la nak lepak kat ne ni.....pk punye pk....kite

orang wat keputusan nak makan burger kat k6.kiteorang pun p la kat k6 tu ,

dan pesan la burger masing2.....senonyer aku x lapo lagi...sebab baru jer

makan maggie...tapi beli je la ikut mereke...harge burger aku senonyer rm

3.20 tapi bro tu kasi discoun due posen jadi aku bayar la 3 hingget je..,dalam

hati aku berkate selamat duit aku 20 posen......he he he...kedekut jugak aku

ni.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan