Sabtu, 23 Oktober 2010

finishing school

ape yang boleh aku cakap tentang starting school .. hurm penat,ngantuk,suke,gembire,ketar,takut, semuanya ada...bak kate pak cik astro 2 macam macam ada. sok ade lagi dan die nak temuduge kite oramg pulak.....nak wat cam mane tau x tau jawab je la...kalau aku tau aku jawab kalau x tau aku diam la......almaklum la bahasa dalam kelas 2 bahasa inggeris, jadi aku ni bukan pandai pun bahasa ionggeris...nama je pelajar universiti...tapi bahasa inggeris habuk haram aku x pandai....cume skit 2 aku tau la....tapi aku paham orang cakap menggunakan bahasa inggeris 2..yang menjadi permasalahannya aku tak tau n lambat nak balas balik ape yang ditanye......sampai terbelit2 la lidah 2......

nak tau aku ade cuti sem ari 2 aki ade la beli novel berbahasa inggeris....bak c ite punyer pasal sampai sekarang hanye 4 muka surat jer aku bace....ape kes.......niat aku nak la habis novel 2 dalam sem ni...tapi x daye den nak lakukan...dah la banyak kerje..habis macam mane aku nak bace novel 2....kalu aku bace novel 2 tapi c paham x guna jugak kjan aku beli novel 2....niat hati nak elajar bahasa inggeris.....kan bahasa inggeris 2 penting dalam perkembangan sains dan teknologi ni.....ntah la bila la aku nak sambung bace novel 2......harap2 aku dapat hais membaca novel 2.....biar la lambat yang penting aku mesti menghabiskan jugak pembacaan novel tersebut.....

berhubung dengan finishing school pulak...memang bagus die wat cam 2..sebaik2nya aku dapat memperkukuhkan bahasa inggeris aku..finishing school finishing school

tunggu aku esok finishing school...........aku datang.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan