Rabu, 20 Oktober 2010

LUAHAN RASA..

bukan kupinta lahir ke dunia ukan kupinta cacat begini,bukan ku pinta kasih dan manja bukanku raih rayu sipati. itulah bait-bait dari rangkap lagu sudirman haji arshad. lagu tu menyusuk kedalam kalbu apabila seseorang mendengarnya. termasuklah juga aku....


kadang2 aku rase aku ni tak berguna sangatbtah la.....semua tu dugaan....aku sedih x de sape nak kongsi kesedihan aku...bile aku gembira ramai lak yang sama2 turut gembira. kawan-kawan pun x memberi sokongan dan dorongan apabila aku sedang kesedihan.

kadang2 mereka uat aku teras, walaupun sikit dan mungkin mereke x perasan tapi...at lest jage la perasaan aku ni....aku ni manusia jugak kot bukan binatang....
aku x salahkan mereka kerana mungkin carte aku n mereka berfikir lain kot.

mngkin ka aku salah memilih kawan atau aku yang x pandai berkawan...hurm nak wat cam mane aku yang x pandai berkawan kot. ade kale aku rase sunyi dan kesorangan....


meniti hari2 yang mendatang lebih manius dari berseorangan daripada berteman...kerana teman2 mengetahui seluruh isi hati kita......

hurm entah la.......


ELONE FOREVER..........





Tiada ulasan:

Catat Ulasan