Selasa, 26 Oktober 2010

Maya



assalammualikum dan salam sejahtera semua..

terlebih dahuku saya nak mengucapkan ribuan terima kasih kepada dr Normaliza kerana telah mengajar saya dan rakan-rakan yang lain. pengalaman belajar dengan dr memangseronok. saya dapat mempelajari benda baru yang selama ini tidak saya ketahui almaklum la dr, saya ni buta it.....pada mulanya memang terkial-kial hendak menyelesaikan sesuatu tugasan yang diberikan oleh dr.....walaupun penat dengan tugasan yang diberikan dengan waktu yang suntuk tapi pengorbanan yang dilalui oleh kami berbaloi kerana apabila saya melihat hasil kerja yang kami lakukan wow.....x sangke dapat wat cam gitu....terutama sekali dalam pembikinan video klip lagu 2......penat, letih, give up pun ade .....sampai x tdo malam membuatnyer....walaupun hasilnye biase2 sahaja tetapi saya dan ahli kumpulan amat amat berpuas hati dengan hasilnya begitu juga dengan tugasan2 yang lainnye.seperti kalender laman web dan sebagainya.

dr mengajar kami dengan tegas, tetapi seronolk belajar ngan dr.coz x tensyen.dr leh wat lawak,,,dan kami semue pun ketawa....saya masih ingat lagi dr kate saye x nak pelajar saye pakai selipar,,,semue mesti pakai kasut ersarung...terseret2 kaki 2...angkat2 jangan seret.....

seronok dr ajar kami semue.....dr menjiwai perasaan pelajar....nampak tegas n garang tetapi dalam hati ade taman....he he he......pengalaman yang saya dapat dalam kelas dr ini inshaallah akan saya gunakan di mase akan datang..... ........walaupun dr x mengajar saya lagi tetapi kenangan belajar dengan dr x kan saya lupakan.......lepas ni kalu dr nak komen bloge saye n rakan2 lain komen la....jangan lupakan kami semua walaupun dimana dr berada.lagi satu terima kasih sebab dr bagu coklat kat kami semua hari 2.....moga dr dimurahkan rezeki dan dipanjangkan umur..........






Tiada ulasan:

Catat Ulasan