Ahad, 24 Oktober 2010

kesian roomate aku..........

duit n nset die hilang.......adoi....

ceritenye cam ni....aku pagi tadi p la finishing school

dalam kul sembilan lebih aku rase ali call aku dia bagi tau roomate aku (zam), hilang dompet n nset....ali cakap lagi pintu aku terbukak mase n set n dompet 2 hilang.....
mase bende 2 hilang die tengah tidur.....

setahu aku aku kunci pintu sebelum p finishing school.....aku yakin sangat aku kunci pintu 2...
kalau aku x kunci aku mesti ragu2...

ntah la sekarang pencuri berleluase....
yang peliknye
laptop aku yangade atas meje terbukak luas 2 x hilang la pulak....pelik2 aku tengok....

tapi bile aku pk2 mungkin die x dan kot mungkin zam mengeliat mase 2 2 yang die panik 2....lalu lari x sempat la nak ambik laptop aku....alhamdulilah

tapi aku kesian kat zam nset die 2 baru jer beli kot.....hargenyer rm800.....bukan murah 2....tapi nak wat cam mane.....sedihnyer aku tengok die....

kadang2 aku dengar bunyi macam orang menengis.....hurm....x pe la bersabar ye roomate....semue 2 dugaan tuhan utk kite menghadapi............

Tiada ulasan:

Catat Ulasan