Selasa, 19 Oktober 2010

mimpi



mimpi membuatkan tidur seseorang menjadi lebih indah mahupun tidak......mimpi adalah mainan tidur semate-mate...tapi ade mimpi yang betul mengikut islam iaitu mimpi nak dekat masuknye azan subuh....tetapi kejadian mimpi itu berlawanan dengan ape yang dimimpikan.

aku jugak penah mengalami mimpi yang manis pahit getir seram...aku masih teringat lagi mimpi aku minggu lepas....tapi mimpi ni lucah sikit la...he he he..aku mimpi member satu cos ngan aku peluk aku dari belakang die hisap telinger aku.aku pun ape lagi nterangsang siot....tapi nak dijadikan cerite aku x minat n x taste pun kat die.....tapi kenape die boleh muncul dalam mimpi aku.....ha ha ha.....


lagi satu malam tadi aku aku mimpilah yang aku ni pergi ke pasaraye dengan membawa anak saudare aku yang berumur 4 tahun......nak dijadikan cerita dalam mimpi ni tengak asyik menilik baju x silap aku. aku tersedar bahawa anak saudare aku hilang entah kemana.......puas aku cari satu shoping komplek 2.....dah la banyak tingkat sempai kepenatan aku dibuatnyer. aku dah putus harapan....aku wat last cek balik kat satu tingkat ni .bagi aku aku cari jer kalu x jumpe aku report polis...tub2 sampai kat tingkat ni aku bertemu kembali ngan anak saudare aku 2...alhamduliklah...bersame dengan eorang lelaki yang x dikenali...tie2 jam loceng berbunyi,,,,,menandakan aku perlu bangun untuk ke kuliah.........


ni pulak mimpi aku mase aku tdo siang tadi......kelakar pun ader citernyer.....nak dijadikan cerite aku naik la tren..dalam tren 2 ade la beberape orang,,,,member aku pun naik gak tren tu tapi duk jauh dr aku....tibe2 datang due orang mamat ni menghampiri aku..bergesel2 ngan aku...aku berade diantare kedue mereke...pandang aku semacam jer....aku turun la kat satu destinasi.....member aku 2 x nampak dah atang idungnya.....aku pandang la belakang.tengok2,,,,2 manusie tadi meghampiri aku......dan sepertinye mereka mengekori aku....aku terus la masuk dalam suatu bangunan yang kosong...pas 2 mereke pun memasukinye,,,,aku diperkenalkan oleh mereka n sape nereke...mereke cakap mereka meminati aku....aku dengan tekejutnya ingin lari..ape kan daye mereka berdua dan menarik aku keki dan kekanan.....aku menjadi x keruan........tibe2 datang sorang mamat ni datang menyelamatkan aku.....dan lepas 2....bunyi loceng jam berdering.....ring ring ring ring......menandakan aku perlu bangun untuk ke kuliah lagi......


moral dari cerita ini mimpi adalah mainan tdo sahaja....kita seharusnya
tidak perlu mempercayainyer..... mimpi is mimpi,,,n reliti is realiti..keduanya tidak boleh menjadi satu..............


Tiada ulasan:

Catat Ulasan