Khamis, 11 November 2010

chinta




hurm sedihnyer citer die hari ni...episod akhir pulak 2...senonyer dah lame aku x tengok lebih kurang seminggu kot rasenyer....time ku nak tengok je citer 2, ade pulak mamat cine ni menyibuk tengok citer cine die 2, aku x la marah die tengok citer 2...tapi 2 mase aku kot dah berminggu2 aku tengok citer chinta pukul 6.30 petang 2.....x kan die x tau hari2 muke aku je mengadap depn tv 2...hish mamat cina ni alu lepuk kang baru tau...he he he he...tapi badan die besar dari aku...

berbalik ke[ada citer chinta tadi....memang sedih aku tengok citer 2...sian die mati gak akhirnya...ntah ape sakitmyer,,,x diberitahu....atau aku yang x tau sebab aku dah lame x tengok citer 2..ha ha ha....die mati pada hari perkahwinan die....sedihsangat mase 2 aku tengok cam nak meleleh je air mate aku ...he he he,,tapi ape kan daye ade orang lain tengok same... ha ha ha..terpakse la ku tahan....

sekarang ni aku nak citer sikit pasal citer chinta dari kecik ayah die memang x suke kat die ntah la x tau kenape..kate ayah die die x dengar kate macam abang die.
penah jugak die hendak membuka tudung mase di sekolah rendah die..lepas die bukak jer die terdengar suara ayahnye memarahi die..jadi die ambik balik tudung 2 n pakai kat kepale die sehingge die remaje dan menjadi seorang gadis yang cantik...mase remaje fisrt time die kene rogol ngan orang tue x tau malu dah la nak mampus...x sedar diri...chinta pada masa itu kene jual ngan abang die...pada kali kedua die kene rogol pulak ngan pakwe die... orang yang die percaye n die sayang...pakwe die salah paham n kate die ade hubungan sulit ngan orang tue bangang 2....pakwe die 2 banggang sangat x percaye cakap gf sendiri...ape punye bf la ni....x gune punye bf...hak hak hak.....

sejak dari itu la kehidupan die berubah....die dihalau dari rumah kedua orang tuenya tidak mengaku die bukan anak mereka lagi....

kehidupan baru yang dibina di kuala lumpur memperlihatkan dirinya sudah berubah dan die hendak menjadi wanita baru...die menjadi seorang modal yang berjaya...di kuala lumpur dugaan demi dugaan tetap melande dirinye....huh penat la aku nak tulis ...koranag tengok sendiri la citernyer...tapi nak bagi tau pade pertengahan cerite...kisah yang dipaparkan agak membosankan...tapi kite leh terime lagi...ha ha ha.....bagi aku citernyer lain dari yang lain...coz die leh maafkan kesalahan orang yang telah buat die menderite...tapi die x leh maaf kan satu jer....

tuhan..........










Tiada ulasan:

Catat Ulasan