Rabu, 3 November 2010

khayalan




aku ni memang seorang yang pelik..almaklum la aku kan dah besar umo pun dah 22 tahun...aku ni masih suke tengok citer2 yang ade unsur fanrasi, tapi cerita orang putih la...cite2 melayu leh tengok tapi cam x logik...he he he..cite orang putih pun x logik tetapi ceritenye boleh membuat kite memasuki ke alam tersebut juga...wow bestyer cerute yang mereke buatkan...
dulu mase sekolah2 dulu aku suke tengok cire sabrina the teenage wich...walaupun cerite die merapu tetapi bagi aku oianya santai...ha ha ha...kadang2 terfikir gak aku untuk jadi cam sabrina 2 yang ade kuase luar biase...tapi dalam 2 gune sihir la...sebagai orang islam kite x leh mengamalkannyer...yer aku tahu itu tetapi tahap imiginasi aku tinggi nak jadi cam sabrina yang ade kuase 2...best kan kalu jadi cam 2...
sekarang ni banyak juga cerita fantasi yang ditanyangkan kat tb ataupun wayang misalnye herry potter n narnia.....aku penah bayangkan alangkah indahnya kalau aku dapat terbang di ruang udara dan memerhatikan apa aje ciptaan Allah s.w.t yang menabjubkan ini...aku rase kalu aku ade kuase la macam 2 aku nak lakukan kepada kebaikan...he he he baik ker aku nak lakukan perkare kebaikan...mungkin orang tengok aku ni baik tapi sebenarnye aku ni x la baik pun...aku hanyalah insan biase yang x lari dari melakukan kesilapan...eh macam dah lari je tajuk cite aku ni....ha ha ha
x pe la lari pun sikit2 jer...almaklumla nak muhasabah diri...berbalik pade cerite fantasi tadi hurm bestnye...kalau la aku leh terbang,leh pergi kemana sahaje dalam sekelip mate...ape akan terjadi ha...adekah aku ni aku seperti sekarang????





Tiada ulasan:

Catat Ulasan