Rabu, 17 November 2010

raya haji



semalam raya haji..malam sebelumnyer aku dengar takbir kat surau.....hurm sedih jugak almaklum la pertama kali aku beraya kat tempat lain selain rumah n keluarga aku...
sedih sedih sedih....aku kempunan lemang, rendang, ketupat daun palag goreng......hurm sedapnyer.....kalau kat rumah selepas embahyang raye mesti makan makanan 2....tapi kat kolej ni, nak makan ape kedai pun x bukak , jadi makan biskut je la ...huwa huwa huwa.


tapi nak makan punye pasal aku daud n nila p la mines...ha ha ha...ari senin ari 2 kan x dapat p....ha ha ha....jadi p la...ya allah mase dalam perjalanan perut aku ni lapar giler...jadi kiteorang p la makan kfc...lege rasenyer apabila perut ni [enuh kot......huh lege3........

SELAMAT HARI RAYA KORBAN...WALAUPUN DAH HARI KE-2

he he he


Tiada ulasan:

Catat Ulasan