Rabu, 3 November 2010

siti



penyanyi kegemaran aku x lain n x bukan siti nurhaliza...biar ape dorang cakap pasal die aku tetap suke die...bagi aku suare die sedap, merdu dan disukai ramai. bukan semua orang memiliki kelebihan sebegitu...dah la cantik, sore sedap n sekarang kaye, tapi satu je kelemahan die sebab x mengandung lagi...xpe la 2 dah ditakdirkan die mempunyai kelebihan yang orang x dapat ...tapi kekurangan diri die adalah die x dapat melahirkan anak lagi...dah ditakdirkan kan nak wat cam mane...
bagi aku kepada kepada si pengutuk siti atau mane2 orang sekalipun...tengok la pada diri sendiri dulu...sempurna ke engkau ha...sampai nak mengutuk dan mengate orang lain...x sedar diri diri pun banyak kelemahan dan dose ni kan pilak nak mengate orang lain....ha ha ha emo pulak aku ni...
tapi betul la ape aku cakap...aku pun penah mengaklaminye..kutukan dan cacian dah sebati dalam diri aku...aku dah x kisah dah...lantak la nak kutuk ke nak kate ke.yamh penting aku happy n x kacau korang...yang bagi aku makan n jage aku sejak kecil lagi mak ayah aku n bukan mak ayah korang...pegi mampus la nak kutuk,,,
aku bersyukur dengan ape yang Allah S.W.T kurniakan kepada aku....aku tau aku x sesempurna orang lain(lelaki) tapi aku tetap bersyukur dianugerahkan akal supaye berfikir yang mengutuk itu adalah salah...aku adalah aku...engkau adalah engkau...die adalah die...lantak la siape peduli....yang penting aku puas dan hidup bahagie...........






Tiada ulasan:

Catat Ulasan