Khamis, 4 November 2010

petang.......

kuala lumpur masih same.....entah la teringat aku kat bibliografi aku tadi...hurm aku salah buat ker?? hyrm dah la dah memang rezeki aku dapat markah cam 2 bak wat cam mmane kan...bia la aku redho je...syukur dapat gak aku markah......(ya allah jangan la bagi bisikan setan ni mendown kan aku......dah x pe segale yang terjadi dah ditakdirkan oleh Allah S.W.T...terime dengan hati terbuka...amin....huh ari ni dah ari kames dah cepatnyer mase berlalu pejam celik pejam celik dah nak final exam....hu hu hu lagi berape hari je lagi...inshaallah aku akan berusaha.untuk menjawab kertas peperiksaan itu dengan baik...usaha+tawakal=kejayaan...jadi aku kene berusaha...biarlah hasil usaha itu berjaye atau tidak aku x kisah,,,,janji aku dah berusaha....


Tiada ulasan:

Catat Ulasan