Rabu, 17 November 2010

sebening

best nyer citer sempena raya korban tadi....semua pelakon menjiwai watak mereka.....kesian aku tengok putih, angah, alang n adik...mereke terpakse hidup merempat disebabkan along yang macam cibai 2 menghalau mereke dari rumah.dah la kurang hajar memang nak kene terajang je die ni.....bak kate along dalam drama 2....aku nampak kecik je ko ni.....ha ha ha emo la pulak aku ni....

tapi betul la ade kepatut die wat cam 2 kat nenek die...kurang ajo punyer cucu...2 la akhirnyer die mati dalam keadaan yang mengerikan kene bunuh 2 dengan along disebabkan die pinjam dan tak dapat bayar duit 2 balik ...nak dijadikan cerita padan muke die.....ho ho ho ....he he he jahatnyer aku gelakkan die cam 2.....

die jadi cam 2 sebab die kawin ngan perumpuan jalng lakonan nabila huda....huh nabila huda dalam cerite 2 memang jalang siot....jalang sangat2...perumpuan murahan....sesuai la ngan si along 2...lelaki jalng....

sampai hati along wat nenek macam ni...aku masih ingat lagi kate2 norlia gani yang memegamg watak putih......kepada along....along 2 memang kurang ajo....

hurm semangat putih tuk pergi haji tercapai jugak....die dapat juga p haji dengan hanya menyimpan sikit dari hasil kutip sampah,,di kawasan perumahan mereka...sian aku tengok putih 2 dah la tue cucu sulung yang boleh diharap memang x boleh diharap langsung....ape nak jadi la kan....muda mudi zaman sekarang yang x hormat orang tue lngsung.

nasib baik la ade angah n alang yang membentu...ringan la sikit beban putih...dah la adik tenat...huh...along yang hanye menghabiskan duit kat betina jalang 2...huh....

tapi x pe akhirnye mereke hidup bahagie dah hidup mereke berubah menjadi kaye..selepas angah.. berjaya membuka syarikat pengankutan sampah..moral of te story

1)jangan kurang ajo ngan orang tue
2)berusahalah untuk memperolehi kejyaan.
3)ingat kepada allah....



Tiada ulasan:

Catat Ulasan